Black Moustache
MY STATUS
Life uncomplite without smlie :)

Trip pergi UPM serdang . Fun gila beb



\\Assalamualaikum//Haiii haii haii *lambai tangan* Ya Allah bersawang siakk blog gua! Mari beramai ramai baca Yaasin untuk blog ini agar semua jembalangjembalang, gondorowo semua keluar . HAHA lol . seriouisly lama gila aku ta update blog nih , almaklumlah sekarang nih musim mengawan sukan ? Ehh -.- . HAHA , ngekk tuiii . Seriously , waa terlampau busy nau sekarang . *emm bajet ATLET pula minah nih , sekali aku rejam tak ke terpelocok di utaghaa sana* Act aku update nih na cerita pasal pengalaman kami pergi UPM SERDANG . Seriously , fun gilaaa siakk . Nak tengok gambar2 dekat sana ? Haa meh meh meh  , lihat dibawah yaaa PuanTuan :* untuk pengetahuan kauorang semua , kamiorang pergi hari khamis yang bertandang haribulan 13/6-14/6 , Kamiorang bertolak dari sch pukul 6.30 , Tapi kamiorang kena berada di sch pukul 5.00 pagi sebab cikgu pakat semua suruh solat subuh kat surau dulu.Perghh bayangkan , masa tuhh dengan sejuk dingin gilaaa dah kena siap pakai uniform sch pergi sch dengan gelap gelita nyooooooooo :'o





Okee , masa nih baru jee sampai Kl . Masa nih kamiorang kena dengar CERAMAH pasal melabur dekat bangun PMB tuu , Fheww . panas oii . Nasib laa kamiorang dapat cenderamata dari Pihak PMB tuu , Masheh ehh . Tuhh beg warna purple tu laa yang deaorang bagi . Cantik kan ? Tahu dah :p . 
Okee , lepas dengar CERAMAH dekat bangun tersebut , kamiorang terussss menuju ke UPM , hmm lama juga laa na menuju ke UPM tu , boleh makan masa 1 jam maybe . Jauhh gila , sampai sempat aku mimpi doh . Fhewww . Dah sampai terus kamiorang duduk bawah . and dea suruh buat bulatan besarrr and dah jadi kump . So , inilah kump aku . Wahh , aku nya mana ? HAHA . aku tengah lukis buat apa ntah tuh . Tengah pegang pen . Busy doh ! HAHA . You know what ! Kamorang pakai uniform sch dari pukul 5.00 pagi until 11.00 malam ! Memang tak tengik pun kan kamiorang punya KETIAK . haishh
Add caption

Lepastuhh kan , kamiorangk kena laaa buat SESI OGAWA -,- HAHA , tapi boleh tahan laa sedapnyaa kena urut . Haa cari aku cepat cepat . AGAGA . Fun gila dohh. 


Haa hok nih Fessi2 lelaki , Hansome hansome belaka kan ? Haaa , sporting semua nyaa . Seriously deaorang ta garang punn , Funn gilaa layan kepala otak deaorang 
Haa , masa hari kedua~ Kamiorang tidur kat Hulu Langat Resort . Hoii , lama gilaaaa kodd na sampai tempat tidur tuhh . Dah lah tempat dea menyeramkan malam malam , dengan ta tahan nak terkucil nya . Perghh bila pagi esuk kamiorang bangun na breakfast , bapak gila cantik tempat dea . Na tengok tempat kamiorang menginap biliknya ? meh meh 
Haa kat sini laa , walaupun ta ada katil ke apa ke just ada tilam  . tapi memang best gila sebab tidur reramai kan dengan tilam rapat rapat nya . Huihhh . memang fun gila aa . Heaven gila doh . HAHA 



Masa nih kamiorang na melawat Library UPM . fhewww bapak gila gedabak besar siakk . Huihh jenuh jalan . Entah berapa tingkat tahu -,-














and habis semua rancangan and activity di UPM , kamiorang dibawa pergi bershopping sakan di THE MINES . Hmm , cikgu nih kenapa la bawak p sana :'( bosan laa bukan ada apa apa yang best pun dekat The Mines tuh , Seriously bosan gila . Itsokay laaa , janji fun gila sebab ada kawan kawan kan . Alhamdulillah kamiorang semua dapat lah ilmu pengetahuan sedikit sebanyak dari Abang2 Akak2 dari UPM tuu , Terima kasih banyak banyak kerana menjemput kami untuk datang/melawat UPM :') terharu ta terkata *BERIA*oke laa sampai sini sahaja yang aku dapat berkongsi pengalaman dan  kegembiraan yang tak terkata dalam hati nih dekat kauorang . Aku harap aku boleh lah dapat masuk ke UPM sana . KIKIKI . HAHA . pewasan pula ! Amin :'D . Oke laa ngantuk aa wa layan lu ! Hihi , gurau jee . Byee sampai ketemu lagi yaa *lambai tangan * Assalamualaikum~
Sincerely,
Nunad

No comments:

 
Template Edited By MASTURA AZIZ ♥ All Rights Reserved © 12 DECEMBER 2013