Black Moustache
MY STATUS
Life uncomplite without smlie :)

Meet Ma GirlFriends :')

\\Assalamualaikum and hye hye hye//
Ohmygodd , Lama gila tak update blog :* .See , skin dea pun dah change . Choii ! Bukan gedik ok! Cuma bosan dengan skin lama . Choii ! Bukan curi blogskin orang eh , aku dah mintak izin dah dekat tuan badan . *dialog zizan dengan johan* Lol -.- , siapa dah tengok Lawak Ke Der 2 ?? Angkat aaa tangan woii ! woii angkat lah woii , Back up lah aku sikit . Jangan bagi aku malu woii . HAHA . Lol -.- Gila gila gila harinih , HAHA . dah lah ta pergi sch harini . Gila apa ntah harinih dengan Air ta ada lah , Letrik pun sama . DuaII nak mainmain dengan aku . Grrr . The Fvck ! Erghh , gila tak panas kau kata .Rasa nak bukak baju je. Choii ! Bukan bogel okay :p , aku cuma tukar baju dengan seluar je . Choii ! Bukan baju yang ta berlenggan ok , cuma baju yang lengan pendek je k. Lol -.- , Ehh , aku dah jauh dah dari Tajuk aku . HAHA . Lol :p . Okeoke , nak mula lah nih , okeoke . Haha .
25/3/13 , Choii , aku bukan LESBIAN okay :p , tarikh tuh ada lah tarikh masa aku date dengan kengkawan aku dan bersamaan tarikh Birthday Ma bestfriend,SUHAILA . Dengan tidak semenasemena masa cuti panjang , kamiorang apa lagi amik lah tarikh tuh untuk membuat renuion . Awww, lama tahu tidak ketemu semua bebudak nih . Alhmaklumlah , memasing dah jauh , memasing sch dah lain . Tuh kamiorang sangap nak sangat berjumpa , buat reunion . Kamiorang bukan memasing anak dato' okay , Kamiorang anak orang biasa je . Kamiorang cuma buat reunion di Kuantan je :'( Tskk tskk , kamiorang ta mampu na p Keyyel . Kasihan kami , kan kan ? Lol , ta ada siapa nak simpati dengan kau lah weh . Haha . Nak tengok ke gambar kamiorang ? Jangan kutuk , kamiorang semua comel . HAHA . Lol
Kamiorang semua  nya pendekII . Choii ! ehh aku je paling tinggi :pDari Kiri : Nad(aku) . Dayah , Sue , Hanim , Chiey 
See , semua comel . Tahu dah . Act masa nih dekat Mega . Choii ! Kamiorang bukan mencapap muka ea , kamiorang cuma nak berkumpul dekat situ reramai . Haaa , no no . Ta mao salah faham . Act , memang rindu gila time nih dekat bebudak semua nih . Terharu gila boleh berkumpul macam dulu . Start masa tuh , kamiorang pusing2 dulu dekat Mega . Pahtuhh cari laa tempat mana nak lepak kan . ehh , wait ! Tuhh terawal pula cerita , HIHI . Kamiorang ( ex Dayah) sampai di kuantan around 10 a.m maybe lah , kamiorang turun bas and kamiorang semua serbu mencari kedai makan . And jalan punya jalan dekat bustation tu, terumpa lah kedai mamak yang nama kedai nya INSAF INSAN . choii ! kamiorang bukan suka sangat makan kat kedai mamak , tapi terpaksa juga makan kat situ sebab kat situh je kedai makan untuk breakfast yang buka . Lagilagi aku nih , tekak tak padan dengan masakan orang mamak , Choii ! Bukan memilih , tapi takut kebersihan dea kadang2 tak terjaga , ta terjamin . Tuh kekadang takut :/ Gilaa aaa , dah order punya order , semua makan roti canai dengan roti telur , Huuhhh . Perut masa tuhh memang tengah buat Band lah kan . Toksah cerita lah . Huhh . tunggu punya tunggu , meal kamiorang pun sampai lah didepan mata . Apalagi 'Gulppp' telan liuq tengok . Huhh . amik sudu n garfu . Cicah kari . makan . Nahhh , hamek kau ! Masam punya kari boh ! Ta apa , makan lagi , takut salah faham dalam permakanan . *Cubaan kedua* potong lagi roti , cicah lagi , suap ! Hamek kauu , memang ta silap lah . memang taste dea memang sebegini . Minum air , tolak roti canai kedepan sikit . memang tidak lalu . Huhh , Habis melayang duit aku 5 hengget . Choii , memang harga dea mahal okay . Hurghhh ! Pahtuh borak2 . dah semua siap makan . Kamiorang tunggu pula si Dayah , almaklumah Dayah kan duduk Pekan . So , dea senang lah toksah nak naik bas dah , dea p Kuantan just naik kereta jee . Lol , pahtuh baru lah kamiorang berkumpul semua di Mega . Huhh . penat boh seharian . Tapi Fun gegila aaa :')
Budak comel nih lah yang dinamakan Dayah  / Nurul Hidayah . Kalau nak kenal lebih lanjut . Pergi add Fb dea :')

Haaa . nak kenal ke dengan budak sebelah aku ni? Meh add :') >Dayah< . Act panjang lagi story aku pasal Hang out dengan Gfs aku :') Tapi MALAS boh . HAHA . nanti kalau aku terlebih rajin . nanti aku sambung update eh eh ? Jangan lah marah tau tau :*Oke . bye2 :') Assalamualaikum

Sincerely , Nunad :')

No comments:

 
Template Edited By MASTURA AZIZ ♥ All Rights Reserved © 12 DECEMBER 2013