Black Moustache
MY STATUS
Life uncomplite without smlie :)

Transfer kataKu -,-

Assalamualaikum peeps -,- . Hye u'olls , Lama ta dengau cerita kauorang kenn -,- apa habaq ? maii bagitahu kat cek -,-*loghat campur haduk* act aku nk bagitahu dekat semua orang .  aku memang transfer sch lah weh !

  • Ahhh , act penat lah kauorang tanya sorang2 hantar chat lah , text lah , tweet lah . Bukan apa . penat nak jawab . so kalau kauorang nak sangat tahu . Visit my Blog yang omey lagi cutie XD *jkjk* btw , aku transfer sekolah yang berdekatan dengan ghumah aku lah weh , nak sekolah mana lagi . 
  • Hmmm . ''why aku transfer ?'' aihh . satu lagi soalan kauorang tanya -,-HAHA , okayy. why ye ? hehemmmmmm *betulkan suara*act , aku ta dapat hostel lah , act boleh mohon/rayu but aku malas lah nak hadap warden . 
  • Satu lagi soalan weh , weh , weh ! HAHA -,- ''why ta stay je dekat sekolah tuh , kan boleh rayu balik hostel tuh , alahaiii . Nad kau kan kepala best best , gila gila . nanti sunyi ahh form 4 ta ada kau dengan set2 kau.'' -,- Ada ke patut kauorang cakap macam tuh -,- kauorang kan tak suka budak macam kiteorang yang suka buat kuca k kuca *jkjk*HAHA -,- .. hmm . act boleh je kalau rayu , tapi hati aku ta tenang lah weh kalau stay situh je . why ? HAHA . hmm , cause . yelahhh . satu lagi PENGARANG JANTUNG HATI aku dah ta ada dekat situh weh . ta ada k ta ada *take a note*
  • ''Alaa Nad , ta kan kau nak sch BANTURA tuh Nad ? kau biar betul , Habis lahh kau hot dah muunggg dekat sana , hot k hot.'' -,- oi oi oi , aku ta hot k ta hot , aku ta lama lah sch situh . maybe dalam beberapa hari sementara tunggu result VOKAY keluar . Don't worry guys :') aku tahu kauorang sayang aku , sebab tuh kauorang ta nak aku stay situh lelama . Haishh , kauorang ingat BANTURA tuh like SEKOLAH HENRY GURNEY ke ? no no no , dea macam sekolah biasa lah weh , kalau sekolah memana pun . kalau pandai bawak diri . okayy je lahh . Kauorang macam ta tahu aku guana kenn? HAHA , aku jenis cepat TERPERNGARUH act -,- . HAHA , cause tuh aku ta boleh sangat sch situh lelama koddd lahh -,- cuba kalau aku ta dapat VOKAY tuh . haa , acano kauorang ? HAHA , stay aje lah weh dekat situh . Ramai lahhh yang sudi nak jaga aku , ramai dah volunteer nak jadi bodyguard aku , HAHA . -,- gilo eh gilo !
Aihhh , belum lagi selesai buat pertukaran ni , kauorang ingat senang ke hape ?! payah weh payah ! dulu senang lah , sekarang kena pergi JPN kuantan lah , baru diluluskan . baru boleh sch yang nak disch -,- act , malas nya nak jejak kaki dekat new sch . weird rasa . yelahhh dulu masuk buat kepala sendiri yo , ni dekat new sch jadi new student . haa kau ! skema lah aku jadi nyooo . mampuishhh gini ! HAHA .
Byebye SMKMS :'( i'll gonna miss my momment with you , friends , teachers :'( . Terima kasih kepada semua cikgu cikgu yang telah mengajar saya dengan penuh kesabaran :'( terima kasih kerana telah mencurahkan segala ilmuilmu yang telah cikgu berikan kepada saya :'( .Assalamualaikum .

No comments:

 
Template Edited By MASTURA AZIZ ♥ All Rights Reserved © 12 DECEMBER 2013