Black Moustache
MY STATUS
Life uncomplite without smlie :)

KAWAN,SAHABAT ANDAIAN,TEMPAT BALAS DENDAM !!!

Haii and Assalamualaikum .

Haa , of cause dah tahu kan apa yang aku nak tulis harinih kan :) btw . mana mandi lagi nih tahu -,- weird betul . HAHA . Pagi tadi pun bangun lambat sebab ta tahu nak buat hape2 . nak text Zaqir ? Zaqir ada exam lahh, pukul 3 lebih baru dea text aku . HAHA . ceria je dea harinih text aku . BAHAGIA doh dengan dea !!! HAHA -,-by the wayy ! aku rindu dekat kawan kawan aku lahh :') rindu nak lepaking dengan kauorang semua !!! dengan Dayah , Chiey , Nadhi , Hanim dengan sue ! ta lupa juga dengan set2 BOJAN(kiteorang memang suka panggil deaorang nama tuh walaupun deaorang bukan BOJAN actually :P) . dengan Apit,Qema,Cicom and Abon !! HAHA . ingat tak yang kita reramai lepaking dekat belakang PK ? reramai snap2 gambar dekat situh :') rindu saat itu .walaupun masing2 ada couple . aku dengan Chiey je ta ada , aku tahan . sebab memang masa tuh Zaqir memang busy :') tapi malam tuh kita reramai kann buat open DATE  dekat belakang PK . HAHA . really , i'm miss that moment !Haaa , bukannya senang nak cari kawan baik macam kauorang . cuma kekadang tuh kenn . kauorang memang suka buat aku rasa diri aku terpinggir :'( .seriously aku cakap . hmm . guana lagi lahh nak cakap . aku rasa kalau orang lain tengok aku mesti orang lain akan cakap aku bodoh kenapa mesti kawan lagi dengan kauorang . maaf lahh, bukan aku BODOH wehh , aku percaya . deaorang pinggirkan aku maybe aku punya perangai yang sedikit deaorang ta suka aku . selidik dulu baru kauorang faham keadaan aku macam ni :) Wehh , seriously , lepas ni maybe kita semua ta macam dulu dah , ta akan bersama semua.kita maybe akan berpecah kan :') aku ta nak pisah dengan kauorang walau macam mana pun . wehh . kalau kita dah lain sekolah . jangan lupa kan moment kita kayy :') kita buat jahat , baik semua sesama . Kalau kauorang dah jumpa kawan baru and lagi syok dari kepala gila2 aku nih . jangan lupa aku , tuh je aku minta .*tengah nangis nihh*tuh je kawan :')and ingat tak yang kita suka sangat fly dulu sebelum balik asrama masa hari ahad ? HAHA . rindu . nak lepak2 dengan kauorang dekat sri perlis . ingat tak  . kita suka sangat kalau jalan tuh . kalau nampak orang pelik sikit dari kita mulalah nak ketawa dulu , haa . mula lahh kutuk2 . HAHA , funny right ? rindu sangat sangat .
ingat tak time ni kita tengah  buat apa :')

HAHA , actually aku amik gambar ni dalam instagram aku XD 

  • ingat tak Chiey n Dayah . Masa tuh hari Jumaat . Hari Khamis tuh kita ada paper but masa hari Jumaat tuh kita ta ada paper . sebab hari Jumaat memang ta ada paper . Hari Isnin minggu depan pula kita ada , ingat tak pagi tuh memula kita nakn buat kepala yang kita kononnya dah habis PMR -,-*actually , hari isnin ada lagi*kita turun nak pergi sekolah dah nak dekat pukul 8 kita baru pergi . punya ta lambat nya . yang kita ni slambe je kan turun . nahh kau turun punya turun . Cikgu Dila !!!! marah kita . HAHA . ingat lagi ta dialog dea ? aku ingat sampai masuk dalam kubur wehh !! HAHA . lawak . yang hanim dengan nadhi dah chaww awal2 . lal pagar belakang . kiteorang ingatkan kauorang 2 orang ada lagi dalam bilik . haa . masa lalu depan cikgu dila tuh langsung ta pandang muka dea yang bengang gila tuh . HAHA . kita pandang je bangunan Sakinah tuh kan . HAHA . sampai e dekat sekolah bukan nya kita yang kena . HAHA . Hanim dengan nadhi yang kena panggil dengan cikgu dila . HAHA . sebab apa ? sebab ta ada dengan kiteorang . so , dea mesti agak kenn yang kauorang lalu belakang . KANTOI doohhhh !! HAHA 
  •  ingat lagi ta time kita semua kena tangkap dengan cikgu norizam pasal semua kantoii ta pergi surau ? HAHA . seriously . lawak gila masa tuhh . nak gelak memang langsung ta boleh sebab masa tuh masing2 bengang -,- . HAHA . punya lahh malas cikgu suruh balik pergi mandi wajib . HAHA . basah kan kepala je -,- HAHA . lawak dohh !!mulalah . cikgu suruh solat isyak . nahh kauu . bukan kena solat sensorang but kena berjemaah . hamek kauu . aku juga yang kena jadi mangsa . Jadi lahhh imam kannnn ! terima kasih kauorang . HAHA . mulalah . lepas solat . nahh . masing2 muka macam dah insaf semua . HAHA . lawak doh kita . lawak sangat . HAHA
  • ingat tak , kita kalau pergi kantin mesti amek air dulu . minum dulu lepas tuh mula lah lupa nak bayarkan . ingat tak masa kita form 2 ? yang aku langsung ta tahu price roti sosej tuh  , ingat kan satu tuh 50 sen . aku pun amek dua and then bayar seringgit -,- HAHA . lepas tuh sedap2 punya sedap makan menda haram -,- kayy . kita memang nakal . HAHA . ingat tak . time orang ramai beli je dekat makcik kantin tuh mula lahh kita amik kesempatan beli kentang goreng . bayar singgit . amik 2 bekas !! HAHA , sadis sungguh  , mampus kalau makcik kantin yang kepoh tuh tahu dohh !!
 penat lahh nak tulis kenangan kita lagi wehh . sumpah cakap . beribu juta kodd :')Penat sanagt . maybe kita ibarat nih koddd
Takkan terpisah . Enam sekawan gila-gila rambut tak sama tapi satu kepala tak sedarah tapi bersaudara sumpah untuk bersama-sama . Takkan terpisah . Biar tsunami melanda pusing dunia berjanji setia susah senang kami menang...takkan terpisah.. Ibarat KL dengan trafic jam macam burung biru dengan muka buku tetap rapat.Kami Hebat.. Macam budak hipster dengan jeans ketat takkan koyak takkan goyah takkan terpisah Kami Buddys. bersama selamanya.kami riuh kami gempak ngam-ngam macam segi empat tepat suara berbeza pilihan sama fahami jiwa tanpa suara kami sembang gaduh sms kutuk lepak sebab kami muda sekali jer. Bersama mencipta menggegar dunia.Kami bebas merantau merata-rata merayau-rayau mencari jati diri bersama selamanya. Kami buddys. Kami takkan Terpisah !

No comments:

 
Template Edited By MASTURA AZIZ ♥ All Rights Reserved © 12 DECEMBER 2013