Black Moustache
MY STATUS
Life uncomplite without smlie :)

funny questions

ASSALAMUALAIKUM
 *hambik kain buruk bersama ajax fabulso then lap lappy blog yang dah berhabuk kepak , then baca surah Yaasin bagi Setan2 keluar daripada blog aku ni* fuhhlamak haihhh cerita aku over action gituu mengalahkan dah lama aku ta hadap  menatang ni . but actually memang lama gilo eh sebab aku asik menumpukan kepada peperiksaan PMR yang bakal tiba menikam aku -,-*muntah*. lagipun kau hengat senang ke nak dapat idea mengunung na update blog bagai . fuhhh ==' kalau senang aku cakap sampai naik muntah dah baca luahan sanubari jiwa raga aku dekat blog macam kauorang baca buku sejarah form 3 , ewaahhh . so macam mana rindu aku ? aummm teruja aku mendengar nya !*demgan tak semena mena aku kena rejam guna tong gas beberapa biji dari stor kedai bapak aku*melihat tajuk entry kali ni , mengarut punya post ? cambest je kan bunyi mengarut nya tuh , memang best kod... sesaja je kan sambil menyiarap baring baring atas katil golek golek macam kambing bakar dapat pula idea aku nak buat entry mengarut ni , tapi aku ta letak pun had mana mana yang 18 ke atas ke boleh baca *woii kau ingat ni kelakar ke semua ni yang kau buat lawak bodoh!!**pasang lagu patah seribu kejap* 
nampak tuh muka VICTIMS'S PMR , comel juga aku ni *woii , ta payah nak angkat bakul sendiri lah weii dekat sini , ada juga budak mati dekat sini karang masa bulan ramadhan* hei heii , actually aku pun ta tahu apa yang aku mengarut malam2 buta nih -,-nak cakap ni , ni awal awal ni nak membangga kan diri , so how today ? *woii dah nak masuk hari esuk nya lah wehh* become more for the 18th Ramadhan ? kalau ada yang cakap ngada ngada cakap lapar lapar tuh sini aku campak muka kau tepat kat muka engkau tembikai enam biji  . dari kecil dah puasa ta reti nak duduk diam asyik lapar lapar je tahu nya . ehh . over pula aku nak memarah memalam buta ni -,- . so , kauorang kena lah hadap tajuk entry macam babiss nad punya ccerita . eh maafkan aku mencarut pada bulan ramadhan . ok aku ulang balik ayat tadi , so kauorang kena hadap tajuk entry macam jamban nad ni punya cerita kali ni , merepek lagi what ? memang sekarang sampai sini je lah kauorang baca pun dah panas je hati kauorang rasa nak buat pembunuhan kejam ke atas seorang perempuan comel kan? HAHA , tapi kali ni aku nak hadapkan kauorang dengan cerita hebat!boooooo. its more about funny questions bagi akulah . ta tahulah bagi kauorang apa kan , sebab semua happen dekat aku bukan dekat kauorang , reti ? some questions yang orang tanya aku via facebook mahupun twitter , entah zaman moyang mana soalan kauorang ni !! so apa soalan dea ? hadap ni hah!*sambil capai kepala kau tolak depan screen lappy**kay aku kejam*




#NADIRAHSABAR , engkau ni siapa sebenarnya eh ?
see , kau baca soalan yang dea pamparkan pun rasa mak pergi bunuh diri je !! lagi lagi aku yang baca ni , nasib ta bersalin , just terkedu je bila baca soalan cepumas ni .  masalahnya sekarang aku bukan siapa siapa pun . aku macam kauorang juga lahh , manusia biasa yang ada mata ,hidung ,kepala,kaki badan and yang membezakan antara aku dengan kau ada lah ehem ehem kau dan ehem ehem aku*woi mencarut!!!* ta percaya ? pergi ahh check sendiri , kalau kau degil juga kau pergi tanya mana mana makcik jual petai or jering dekat tepi jalan tuh , dia pun akan cakap ''dea tuh siapa ?anak tiri Selena Gomez*sejak bila selena gomez kahwin?* Nurul Nadirah Md Sabar , nothing special on her , not have any attraction pun . dea bukan hotstuff macam budak budak dekat  pavi tuh wehh !! ehemmm . so that;s question bagi aku funnylah  sebab ta perlu tanya pun siapa aku . aku bukan hotstuff yang ingin publisiti murahan :)  , tuh lebih baik tanya siapa Azwan Ali tuh , gerenti kau dapat cili boh percuma dari dea buat kau masak masa berbuka , pedas gituhhh . bila makan terkejut mak! awwww*bunuh diri sendiri telan kurma YUSUF TAIYOB 7 kotak serta merta*

No comments:

 
Template Edited By MASTURA AZIZ ♥ All Rights Reserved © 12 DECEMBER 2013